FIMER ABB napelem inverter hiba esetén (garanciális és nem garanciás hiba) vagy akár műszaki kérdés esetén az alábbi honlapon keresztül lehet bejelentést tenni:
http://solar.fimer.com/submit-your-inquiry
FIMER ABB napelem inverter hibabejelentés menete
Alapadatok megadása
Termék kiválasztása és szállítási cím megadása
(Amennyiben nem inverterrel van problémánk hanem pl.: az Auroravision rendszerrel akkor a Product Type : Monitoring-ot kell választani)
A problémás termék szériaszámának megadása
A termék szériaszáma az inverter oldalán található matricán van rajta. A segédleten jól látható, hogy hol van a matricán belül a szériaszám.
Fontos, hogy a több részegységből álló inverterek esetén (TRIO-20.0/27.6 ; TRIO-TM-50.0 ; PVS-100/175) minden részegység szériaszámát ajánlott megadni!
A hibabejelentés szöveges megadása
Két típusa van a bejelentésnek, melyet az alábbiak szerint kell kiválasztani:
Általános kérdés esetén -> Pre-Sales Technical Question
Hibabejelentés -> Post-Sales Technical Question
Adatkezelés elfogadása
Az adatkezelés és a ‘Nem vagyok robot’-ot el kell fogadni majd a SAVE-re kell kattintani.
Figyelem, még nincs kész a beküldés!
A bejelentés végleges elküldése és csatolmány hozzáadása
Itt történik a hibabejelentés végleges beküldése. Amennyiben képet/log fájlt szeretnénk mellékelni a bejelentéshez itt lehet megtenni. Ajánlatos .zip fájlban több képet/fájlt tömöríteni és úgy hozzáadni.
Ezek után ha van – ha nincs melléklet a Save-re kell kattintani, ekkor történik a hibabejelentés beküldése.