FIMER ABB napelem inverter garancia

FIMER ABB napelem inverter garancia hibabejelentés

abb inverter hibabejelentés

FIMER ABB napelem inverter hiba esetén (garanciális és nem garanciás hiba) vagy akár műszaki kérdés esetén az alábbi honlapon keresztül lehet bejelentést tenni:

http://solar.fimer.com/submit-your-inquiry

 


FIMER ABB napelem inverter hibabejelentés menete

 Alapadatok megadása

fimer abb napelemes inverter hibabejelentése

 

Termék kiválasztása és szállítási cím megadása
(Amennyiben nem inverterrel van problémánk hanem pl.: az Auroravision rendszerrel akkor a Product Type : Monitoring-ot kell választani)

 

A problémás termék szériaszámának megadása

A termék szériaszáma az inverter oldalán található matricán van rajta. A segédleten jól látható, hogy hol van a matricán belül a szériaszám.
Fontos, hogy a több részegységből álló inverterek esetén (TRIO-20.0/27.6 ; TRIO-TM-50.0 ; PVS-100/175) minden részegység szériaszámát ajánlott megadni!

A hibabejelentés szöveges megadása

Két típusa van a bejelentésnek, melyet az alábbiak szerint kell kiválasztani:

Általános kérdés esetén -> Pre-Sales Technical Question
Hibabejelentés -> Post-Sales Technical Question

Adatkezelés elfogadása

Az adatkezelés és a ‘Nem vagyok robot’-ot el kell fogadni majd a SAVE-re kell kattintani.
Figyelem, még nincs kész a beküldés!

 

 

A bejelentés végleges elküldése és csatolmány hozzáadása

Itt történik a hibabejelentés végleges beküldése. Amennyiben képet/log fájlt szeretnénk mellékelni a bejelentéshez itt lehet megtenni. Ajánlatos .zip fájlban több képet/fájlt tömöríteni és úgy hozzáadni.
Ezek után ha van – ha nincs melléklet a Save-re kell kattintani, ekkor történik a hibabejelentés beküldése.

abb napelemes inverter hiba

 

 

fimer abb napelem inverter

Lakberendezés